1. Introducere

În momentul în care decideti să utilizati serviciile oferite de magazinul nostru on-line, prin crearea unui cont si trimiterea unei comenzi, vă asumati că ati citit si acceptat Termenii si conditiile din acest document si informatiile din documentul numit Politica de Confidentialitate

Dacă nu sunteti de acord cu aceste conditii, vă rugăm să nu utilizati site-ul www.sanplast.ro

Ne rezervăm dreptul de a revizui si actualiza aceste prevederi fără o notificare prealabilă.

2. Informatii despre site, definitii

Site-ul www.sanplast.ro este administrat de SC SANPLAST SRL din Oradea, str. Borsului nr. 47, judetul Bihor, având numărul de înmatriculare la Registrul Comertului J05/1181/2002 si codul unic de identificare RO 15048392.

Magazinul virtual www.sanplast.ro -cu întregul său continut- este proprietatea SC SANPLAST SRL, denumită în continuare Furnizor.

Persoana fizică sau juridică intrată în interactiune cu www.sanplast.ro ,prin achizitionarea de produse (cu sau fără înregistrare, adică crearea unui cont) va fi denumită, în cele ce urmează, Client.

3. Cont Client 

Avantajele creerii unui Cont Client sunt multiple si evidente. Dincolo de o procedură de comandă simplificată, veti avea acces la următoarele functionalităti:

-administrare date personale si de facturare;

-administrare adrese de livrare, administrare firme;

-vizualizare istoric comenzi si detalii despre acestea;

-schimbare sau resetare parolă;

4. Înregistrarea pe site-ul www.sanplast.ro

Pentru a vă crea un Cont de Client trebuie să completati rubricile obligatorii din sectiunea de înregistrare. Vă rugăm să vă asigurati că informatiile furnizate sunt corecte si complete.

Prin completarea formularului de înregistrare sunteti de acord ca datele personale pe care le-ati introdus să intre în baza noastră de date.

După trimiterea cererii veti primi un e-mail automat care verifică / confirmă corectitudinea adresei Dvs. de e-mail.

Adresa de e-mail asociată contului NU poate fi modificată ulterior. O altă adresă de e-mail implică un cont nou, un ALT cont.

Accesarea contului (autentificarea) se face pe baza:

-numelui de utilizator, identică cu adresa de e-mail furnizată la înregistrare 

-parolei pe care ati stabilit-o cu aceeasi ocazie. Dacă ati uitat/pierdut parola, aveti posibilitatea de a o reseta oricând.

De asemenea, aveti dreptul de a ne solicita în orice moment stergerea Contului dvs. de Client, cu această ocazie fiind sterse toate datele si istoricul pe care acesta le-a continut.

5. Securitatea datelor personale si a informatiilor transmise

Garantăm confidentialitatea datelor, acestea fiind vizualizate si procesate exclusiv de către personalul autorizat al Furnizorului.

Fiecare utilizator are dreptul de a accesa doar propriile sale date personale, cele pe care le-a introdus cu ocazia înregistrării.

Vă asigurăm că nu vom face publice sau nu vom vinde bazele de date ce contin datele personale ale Clientului.

6. Preturi

Preturile afisate pe site sunt exprimate în LEI si includ TVA.

Ne rezervăm dreptul de a revizui si actualiza preturile fără o notificare prealabilă.

Totodată vă asigurăm că mentinem preturile afisate pe site atât cât este cu putintă si va rugam sa luati in considerare, ca eventualele modificari ale preturilor, este impusă de o cauză independentă de noi.

7. Comenzi

Comanda dvs. poate avea orice valoare. Nu impunem un prag minim în acest sens.

În momentul în care lansati o comandă, acceptati că este posibil ca nu toate produsele comandate să se gasească în stocul nostru actual si că, pentru produsele aflate în această situatie, termenul de livrare va fi mai mare decat cel preconizat initial.

Puteti lansa comenzi si fără crearea unui cont. În acest caz însă, la următoarele comenzi veti fi nevoit să furnizati de fiecare dată datele necesare onorării comenzii.

Dacă nu doriti, sau nu aveti posibilitatea să transmiteti comanda on-line, puteti să o faceti:

-prin tel la numarul  0259479584 sau

-prin e-mail la adresa sanplast1@yahoo.com

Comenzile sunt procesate în ordinea cronologică a intrarii lor la Furnizor. Pentru comenzile preluate până la ora 13.00 (de luni pană vineri), putem garanta expedierea în aceeasi zi a produselor aflate în stoc.

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SANPLAST, in cazul platii online;

– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
 -pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
 -pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in showroom -> prin restituire numerar in showroom, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
– pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

      Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

8. Notificări despre starea comenzii

Comandă nouă: după lansarea comenzii veti primi un e-mail cu toate datele acesteia si lista produselor comandate;

Comandă în curs de livrare: veti primi un e-mail cu detaliile despre livrare (curier si numar AWB).

9. Conditii si termene de livrare

Livrarea produselor comandate se face prin Curierat Rapid (Fan Courier sau 

Pentru produsele aflate pe stoc termenul de livrare este de 24 sau 48 ore, dependent si de firma de curierat.

În cazul comenzilor preluate cel târziu până la ora 13:00, putem garanta demararea livrării în ziua respectivă.

Despre termenul de livrare al produselor care lipsesc momentan de pe stoc vă vom anunta telefonic.

Comenzile trimise după ora 13:00 vor fi onorate (coletul va fi predat curierului) în ziua imediat următoare.

Costul transportului va fi suportat de client.

Prin urmare -atentie! – totalul afisat la “Cosul meu” reprezintă valoarea totală a produselor comandate

si contine si cheltuielile legate de expeditie. Totalul de plată, care include si taxa de livrare, vi se va comunica telefonic.

Dacă la receptia produselor apar neconcordante de orice fel, atât în privinta cantitătilor, cât si în privinta calitătii

sau orice alte nemultumiri, vă rugăm să ne anuntati în cel mai scurt timp posibil, pentru rezolvarea acestor situatii neplăcute.

10. Modalitati de plata

1. Plata la livrare, prin ramburs în cont colector

Veti plăti produsele, în numerar, curierului care va efectua livrarea. Curierul încasează si va emite chitanta fiscală.

11. GARANȚIA

Produsele cumpărăte prin intermediul www.sanplast.ro sunt noi și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.

Pe lângă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate în certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vânzător, acesta garantează Cumpărătorul împotriva oricărei non conformități care poate afecta întreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre garanția produselor de la Operatorul care se va ocupa de preluarea comenzii.

12. Declinarea responsabilitătii, limitarea răspunderii Furnizorului

Clientul este în întregime responsabil pentru păstrarea confidentialitătii asupra parolei asociate accesului la contul său de client.
În cazul accesării neautorizate a contului de către terte persoane sau nerespectării de către Client a modului legal de utilizare a magazinului virtual, Furnizorul nu îsi asumă nici o responsabilitate fată de consecintele care pot apărea.

Furnizorul nu îsi asumă responsabilitatea legală:

pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului www.sanplast.ro

pentru întârzierile sau imposibilitatea de a initia, efectua sau finaliza orice actiune în legatură cu site-ul www.sanplast.ro

-pentru virusi sau orice altă functie de dezactivare care afectează accesul sau utilizarea de către terti a site-ului www.sanplast.ro

-pentru eventualele greseli de editare sau afisare a informatiilor legate de preturi, descrierea produselor, imaginilor afisate pe site-ul www.sanplast.ro

În eventualitatea în care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse în bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Furnizorul îsi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

13. Feed-back

Cunoasteti prea bine sloganul “Părerea dumneavoastră contează”.
Asteptam review din partea dvs la produsul comandat . Multumim !